donderdag 24 november 2022

SUIKERBOSSIE (vervolg)

 Suikerbossie heet blijkbaar Sien. (Francien, Josien)

Niet duidelijk voor mij is de betekenis van:

'Maar, jy's dan 'n ander man se vrou'

https://www.youtube.com/watch?v=Z-71zOAeBJQ

------------------------------------------------------

Suikerbos ek wil jou he

Oh, Suikerbos ek wil jou he

My Suikerbos ek wil jou he

Wel wat sal jou mamma daarvan se?

 

Mamma se maar ja

Oh, my mamma se maar ja

Oh, my mamma se maar ja

Dis die laaste maal wat ek gaan vra

 

Sien ek is lief vir jou

Oh, my sien ek is lief vir jou

Oh, sien ek is lief vir jou

Maar, jy's dan 'n ander man se vrou

 

Dan loop ons so onder deur die maan

(Ja daar loop ons)

Dan loop ons so onder deur die maan

Ja dan loop ons daar onder deur die maan

Ek en my Suikerbossie saam

Oh, my Suikerbos ek wil jou he

Oh, my Suikerbos ek wil jou he

Ja, my Suikerbos ek wil jou he

Ah, wat sal jou mamma daarvan se?

 

Mamma se maar ja

Oh, my mamma se maar ja

Oh, mamma se maar ja

Dis die laaste maal wat ek gaan vra

 

Suikerbos ek wil jou he

Oh, Suikerbos ek wil jou he

My Suikerbos ek wil jou he

Wat sal jou mamma daarvan se?

1 opmerking:

  1. Het lijkt me mogelijk dat Sien een man is. Deze is lief voor Suikerbossie, die daardoor misschien met een andere man gaat trouwen dan de dichter.

    BeantwoordenVerwijderen