vrijdag 19 juli 2019

FEMKE en de PARTIJ VOOR DE DIEREN (2)

Citaat uit het interview:

“We moesten meer actievoeren en terug naar de core: dier, natuur en milieu.”

Hier heeft Marianne Thieme c.s. volkomen gelijk en slaat Femke de plank finaal mis.
Het duidelijkste voorbeeld zijn dierproeven en vivisectie, waar de Partij vrijwel geen aandacht aan besteedt.
Waar heb je dan 17.000 leden voor?!

Het zijn trieste ontwikkelingen en ik ben blij dat er eindelijk eens een insider d'r mond opendoet.
Ik denk dat het tijd wordt dat er aan de top een en ander verandert.

2 opmerkingen:

  1. In alle ernst vraag ik mij af of het nog zin heeft om te stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben geen keus.
    Mijn vraag is hoeveel toekomst de Partij voor de Dieren heeft, onder deze leiding.

    BeantwoordenVerwijderen