donderdag 13 september 2012

'Niet voor dieren': spijtbetuiging Milieudefensie

Beste Barend en anderen,

Een van mijn collega's wees me op deze blogpost, misschien goed als ik hier even reageer.

De kritiek op het artikel is deels terecht, maar er is ook een misverstand ingeslopen.

Ik heb voor mijn analyse niet, zoals Barend stelt, de verkiezingsprogramma's vergeleken. Het ging juist om clubs van leden en vrijwilligers die zich inzetten om hun partij groener te maken.

De PvdD en de SP zaten daar niet bij, omdat zij, voor zover ik weet, zulke partijorganen niet kennen.

Ik heb destijds wel de SP gebeld omdat één van de geïnterviewden kritiek had op het ontbreken van hun deelname.

Achteraf had ik dat anders moeten doen: of zowel de SP als de PvdD bellen, of geen van beiden bellen.

Tot slot, goed om te weten voor iedereen die vanwege het tijdschrift het lidmaatschap van Milieudefensie wil opzeggen: Down to Earth is een opinieblad en vertegenwoordigt niet noodzakelijk het standpunt van Milieudefensie.

-vrgr
Annemarie Opmeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten