woensdag 11 april 2012

Linda



Vandaag even kennisgemaakt met LINDA. Ik veronderstelde dat het een tijdschrift voor meisjes was, maar ik vergiste me: dat is namelijk Tina. Ver zat ik er niet naast trouwens. Linda is een blad voor het oudere meisje, het damesblad van Linda de Mol. Het is een dik, op A-4 formaat uitgegeven tijdschrift, gedrukt op hoogglanzend papier. Ik geloof niet dat het inhoud heeft, buiten heel veel reclame en modefoto’s. Dit is zo’n uitgave die bedoeld is om alleen maar door te bladeren. Ik was wel verrast een serie foto’s met Freek de Jonge erin aan te treffen; niet gedacht dat hij zo ijdel is. Mooier konden ze hem overigens niet maken; daar kan zelfs Photoshop niet tegenop. Spannend: er was een erotische foto van hem bij – geloof het of niet. Daarop likt hij aan een zwarte damesschoen, met naaldhak!

En ook de echte sex ontbreekt niet. Althans: een naaktfoto. Op de ene pagina staat de vrouw geheel gekleed, ernaast staat ze geheel ontkleed. Frontaal. Beide keren met een vriendelijke lach. 49, ‘geen relatie’. Het opvallende naar mijn smaak is dat het helemaal geen mooie vrouw is. Ze heeft namelijk het figuur van een tuimelaar: ze loopt naar beneden toe flink breed uit. Ze is psychiatrisch verpleegkundige. Waar je mee omgaat word je mee besmet.

(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten