woensdag 4 april 2012

Mooie aardbeien

Vandaag aardbeien gekocht bij AH. Ze waren in de aanbieding en dan kom je al gauw in de verleiding. Uit de tijd dat ik in het Westland op mijn knietjes aardbeien plukte, weet ik nog wel dat dit het seizoen niet is. Maar wie zegt er nee tegen 35% korting? Schrik niet: 500 g voor € 1,82. Zit een luchtje aan...

Thuisgekomen heb ik ze op brood gedaan. Wat toen opviel was het grote formaat. Zeker tweemaal zo groot als gewone aardbeien. Onnatuurlijk. Genetisch gemanipuleerd? Van het etiket word ik niet wijzer. Daarop staat alleen: Spanje klasse 1. Ze zijn vrij hard en veel smaak zit er niet aan. Zal morgen de filiaalmanager eens aanschieten.

1 opmerking:

  1. Zal morgen de filiaalmanager eens "aanschieten".
    Barend, zo pacifistisch ben je nu ook weer niet!! Je bent toch tegen jagen!?

    BeantwoordenVerwijderen