Bont voor Dieren wint publieksprijs
8 oktober 2015
Bont
voor Dieren heeft de publieksprijs gewonnen van de NRC Charity Award
2015. Er is maar liefst 7683 keer online gestemd op de winnende
advertentie. De prijs bestaat uit advertentieruimte ter waarde
van €75.000. Dit bedrag kan worden ingezet in NRC Handelsblad, nrc.next
of NRC Weekend. De advertentie is een ontwerp van reclamebureau Red
Urban dat geheel belangeloos zijn medewerking heeft verleend.
Dames met de prijs zijn Nicole van Gemert (dir., l.)
en Caroline Pluym (campagneleider, r.).
De NRC Charity Award is in het leven geroepen om de goede doelen te helpen om hun boodschap te verspreiden. Goede doelen zoals Bont voor Dieren, hebben vaak minder te besteden dan commerciƫle instanties. Daarom is deze prijs zo ontzettend waardevol voor ons.
en Caroline Pluym (campagneleider, r.).
De NRC Charity Award is in het leven geroepen om de goede doelen te helpen om hun boodschap te verspreiden. Goede doelen zoals Bont voor Dieren, hebben vaak minder te besteden dan commerciƫle instanties. Daarom is deze prijs zo ontzettend waardevol voor ons.
Met de winnende ‘Bont. Wat denk je zelf?’ advertentie worden
jongeren in hun eigen taal aangesproken om zelf eens goed na te denken
voordat ze een jas met bontkraag kopen – zonder met de bekende ‘vinger’
te wijzen.
Met dank aan reclamebureau Red Urban Amsterdam
Creatie: Patrick van Haperen, Robin Meekel, Floris Kreulen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten