zaterdag 20 oktober 2012

NRC Handelsblad: WAARSCHUWING !


Enkele maanden geleden heb ik het abonnement op NRC Handelsblad opgezegd. Het is een uiterst dier-onvriendelijke krant. Omdat het abonnement nog doorliep, werd de krant gewoon verder bezorgd. De ergernis liep zo hoog op dat ik wat later de directie schriftelijk verzocht heb het blad niet meer te laten bezorgen. Geen reactie, bezorging ging gewoon door. Ik legde me er maar bij neer.

Begin deze maand ………….. e i n d e l i j k  het langverwachte einde aan het lijden. Abonnementsperiode afgelopen. Toevallig op Dierendag, 4 oktober.

Maar zo gemakkelijk kom je niet van die lui af.
Ik weet niet of het wraak is, maar de krant wordt nog steeds bezorgd…

Neem dus nooit een abonnement op NRC Handelsblad !
----

Geen opmerkingen:

Een reactie posten