dinsdag 14 mei 2013

Goed wonen

Enkele woningcorporaties zijn gefuseerd. Om dat duidelijk te maken hebben ze aan hun cliënten een kaart toegestuurd met een afbeelding die ook op de website staat, namelijk deze:
 

Daarover heb ik geklaagd. Ik kreeg de volgende toelichting:
 

1.   De afbeelding wil ‘transparantie’ uitdrukken.
 

2.   Ik ben de eerste die daarover klaagt, terwijl de fusie inmiddels enkele maanden oud is.
 

3.   De afbeelding wordt voorlopig nog niet verwijderd.

 
***

Commentaar


Ad 1. Ik vind er niets transparants aan, integendeel: als dit de manier van wonen is die de woningcorporaties voorstaan, dan zullen ze weinig tevreden klanten hebben.
 

Ad 2 en 3. Het laat zien dat er veel te weinig geklaagd wordt.
 
.


4 opmerkingen:

  1. Mogelijk hebben veel mensen die reclame niet gezien. We worden bedolven met reclame, die ik gewoon niet bekijk. In elk geval is dit anti-reclame bij uitstek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, een vissenkom mag dan transparant zijn, dat wil nog niet zeggen dat het niet enorm je blik kan vervormen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heika Bouwman, Heemwonen14 mei, 2013 23:22

    Bedankt voor uw mail. Het spijt ons dat u zich stoort aan de foto op onze website. Met de foto wilden we o.a. huiselijkheid en transparantie tot uitdrukking brengen.

    Wij hadden ons niet gerealiseerd dat een viskom geen geschikte huisvesting is voor een goudvis. Wij zullen de foto op zeer korte termijn van onze website verwijderen. Het betreft overigens een stockfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het mooie resultaat, Barend!

    BeantwoordenVerwijderen