maandag 13 mei 2013

Birds don't fly

Als ik het goed heb, gaat Anouk, onze vertegenwoordigster op het Eurovisiesongfestival, daar morgenavond een liedje zingen dat gaat over vogels die niet vliegen. Uit nieuwsgierigheid heb ik het even beluisterd, hier.
 
Welnu, mij lijkt het kansloos. Maar ik heb er geen verstand van. Ik weet wel dat we met Gordon ook niks klaarmaakten, dus wie weet lukt het met dit serieuze nummer wel.

Ik heb geen idee waar het met die vogels over gaat,  - dat geldt allicht voor de meeste kijkers. De melodie vind ik zeurderig en saai. Het beste wat je er m.i. van kunt zeggen is dat de Haagse een mooie (zang)stem heeft.

2 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk zijn Anouk en haar liedje te goed om het Eurovisiesongfestival te winnen,dat al tientallen jaren geleden diep gezonken is. Het songfestival vindt trouwens a.s. zaterdag, 18 mei, plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Barend bedoelde de halve finale. Anouk bleek tot de tien beste zangers te horen en doet a.s. zaterdag mee aan de finale.

    BeantwoordenVerwijderen