zondag 10 februari 2013

EXCUUS

Door problemen met de computer zijn zo goed als alle reacties op het onderwerp Jacht - en op andere onderwerpen - verwijderd. Dit was niet de bedoeling en ik bied inzenders daarvoor mijn welgemeend excuus aan.
De reacties op Jacht zijn misschien nog compleet in het archief. Ze kunnen echter uitsluitend stuk voor stuk en handmatig teruggeplaatst worden. Dat is erg tijdrovend maar ik zal het proberen. Het kan echter nog geruime tijd duren voor alles herplaatst is, te meer daar de problemen met de pc onverminderd bestaan.

Barend

5 opmerkingen:

  1. Is er eindelijk weer eens een pittige discussie op dit blog en dan zijn er computerproblemen! Ik zou maar een nieuwe pc kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer Barend, doe je best, we zien wel wat weer online komt. Misschien een idee om bepaalde subtopics die zijn ontstaan zoals voor die dierproeven, eens in een aparte topic te plaatsen.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo valt de waarde van een discussie volledig in het niet. Argumenten waarop gereageerd zijn weg, dus het verband is eruit.

    Leo van Malsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U heeft gelijk. Fatsoenshalve heb ik gedaan wat ik kon. Eigen teksten waren niet opgeslagen.

      Verwijderen
    2. all in the game!!!!

      Verwijderen